woppiee

Godmorgon!
Sovit gott?
Det har iaf jag gjort. Hade ställt klockan på 8 men när den ringde så var de jätte skummt för jag fick verkligen för mig att de ös regnade så jag tänkte att i de här vädret går de ju inte att gå ut och gå så jag ställde om klockan på 9 och somnade om. Nu är jag iaf vaken och sitter och lyssnar på musik och sminkar mig. ska snart iväg till skolan. jag längtra bara tills denhär dagen är över för när jag kommer står förhoppningsvis min nya polle i stallet. Couralino heter han. Kan inte sluta längta. Ikväll blir det också lite träning med vilden Aleks. De blir spännande de. Men nu måste ja göra klart mig och sticka till skolan. Önska mig lycka till på provet Och juste, jag lovat att lägga upp en bild på Couralino ikväll.
Goodbajs.



Här är Aleks




wöööööö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0