stressig dag

Den här dagen har varit väldigt stressig. Provet gick iaf okej. Hoppas på ett vg!! Haha de är någ mer än jag någonsin hoppats på. Efter provet kom mamma och hämta mig. Hon kom typ vid 16,45 och jag skulle träna Aleks vid 18,00 så vi stressade iväg till Mcdonalds så ja skulle hinna äta någonting innan träningen, intr för att de är så bra mat innan en träning men mat är det iaf. När vi beställt och fått maten så fick vi ingen dricka. helvete, vi hann inte åka tillbaka och lacka på dom. Vi brassade hem med rejerbilen. När jag kom hem såg va en superfin häst i hagen. Den nya stjärnan Couralino var det såklart! Sprand runt som en dåre och plockade in alla hästar och när jag tog Aleks så hade han RULLAT SIG I LERAAN. roligt, Min första tanke var nog hästjävel, haha så det var bara snabbt in och byta om och börja borsta bort skiten. men fin vart han iaf! Vi åkte iväg till träningen och han var så himla duktig. Superkul. När vi kom hem Så borsta jag och provade sadlar på fina Curre. I morgon ska vi åka till Mustang och prova sadlar. Och sen blir det hockey med bästa vännen Jenny <3 Rätt stressig dag i morgon med men de är de värt :)
Nu ska ja sova. Godnatt puss







Här är världens finaste ponny som heter Munsboro Jet. Han är tyvär inte min längre. Va tvungen att sälja. Varför ska man växa? Tur att han fick ett jätte bra hem nu!


Kommentarer
Postat av: Ida

Nej, det är inte lätt att veta men jag är en trogen bloggare jag också :) Träningen gick riktigt bra! Spännande med Curre, ska vi rida ihop nåt i helgen kanske?

2010-10-21 @ 23:08:52
URL: http://idaaron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0