samhäll

Just nu sitter jag på en samhällslektion. Inte så roligt, vi kollar på en film om Kinesernas ekonomi. I morse när ja vaknade gick jag ut till stallet och hjälpte mamma med att släppa ut hästarna. sen hjälptes vi åt att mocka och göra iordning mat till hästarna. Sen stack ja iväg till skolan och nu sitter jag här. Jag är vrålhungrig!!
Direkt efter skolan åker vi till Mustagn och provar sadel till Curris.
Har inte hunnit tagit ågon bild på Curris än men lovar att det blir en senare.
Nu borde jag faktiskt fokusera på samhällen så ja lär mig någon inför provet som är nästa fredag.



Min bästa vän jenny. Ja måste ju få pås¨tå att bilden är gammal!!1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0