Enmatildalovisa

Tja, Jag kan inte påstå att jag är bra på att skriva men ja hoppas ni förstår mig. Jag hoppas att någon kan hjälpa mig med lite design och grejer så bloggen kan bli snygg.
vad ska man skriva nu då, Ja jag är en 17 årig tjej som har 3 st hästar och jag går på elitidrotsgymnasiet i uppsala. Fan va tråkigt det var att skriva om mig själv. Nu skiter jag i det. Just ju sitter jag och kollar på Kungarna av Tylösand. haha sjuka jävlar. I morogn börjar jag 11,30 och innan skolan hade jag tänkt att gå ut och gå. Jag har ett prov i morgon också, de handlar om typ vitaminer, mineraler, alkohol, doping och ätstörningar. Hoppas att de går bra, har inte pluggat så mycket. Nu ska jag kolla klart på programmet och sen blir det sängen.
Godnatt vi hörs i morgon
Pussis


Detta är jag!!


Kommentarer
Postat av: jenny

GLÖM INTE!!! - ät inga vitaminer eller mineraler, drick mycket alkohol och ät för i helvete inte mat!!!!!!

love <3

2010-10-21 @ 09:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0