Förlåt för dålig uppdatering

Hej igen. Nu är jag hemma ifrån tyskland och lovet är över. Jag har haft ett grymt lov. Tyskland var helt kanon och jag hittade en underbart fin häst. Hon heter Cellana, ett 8årigt sto men e Chellano Z. super gullig och hon kommer hem på onsdag och jag kan inte sluta längta!!! Hon är så fin och shit va hon hoppar bra!! Christine som jag var hos i tyskland tävlade också när ja var där och hon vann 140 Grattis till henne. Ja vad har ja mer gjort på lovet än att jag har ridit runt i tyskland, jo i lördags var jag och bästa Jenny på maskerad i Viksta. haha fyfan va roligt det var, vi var utklädda till dykare och vi sprand runt med simfötter och cyklop. kan lova att det var svårt att dansa i simfötter, alla klev på dom så man ramlade typ hela tiden men åh så roligt vi hade! Sen i söndags så var vi och kollade på när Almtuna spelade mot leksand i hockey. Det är typ vad jag har gjort under lovet. super bra lov och nu vill ja inte att skolan ska börja igen.

Idag har ja varit i skolan och dagen var varit så jävla seg och långtråkig, Svenska matte och historia och fyfan va tråkigt!! Sen kom jag hem och longskerade Aleks i vårat nya ridhus och sen blev det en dusch och sen tjill framför tv där det visades paradise Hotel och sen Top model! Nu ska jag hoppa i säng och sova för ja vill ju att de ska bli onsdag så snabbt som möjligt... längtar efter min fina Cellana! <3 (bilder på skönheten kommer så fort hon kommer hem) Nu måste måste måste resan gå bra för henne för ja vill verkligen inte ha NÅGON annan häst!



Spolplats i tyskland


Häst solarium


Utomhus på stallet (dålig bild för de var lite lövigt och de brukar aldrig vara så, Brukar vara sjukt rent)


stallgång, Brukar vara kliniskt. Man måste kratsa hovar innan man går ut ifrån boxen. Tror de är någon som har slarvat här!
Saknar tyskland redan faktiskt!



Amen juste, på matchen i söndags blev Jenny matchens lirare! (hon kan ju alltid få tro de) HIHI

Pusshej hörs i morogn!


Kommentarer
Postat av: Matschens lirare

Är det Careka som skrivit skylten med matcens lirare?

2010-11-08 @ 22:40:51
Postat av: jenty

hahahahah åh !!!! ta bort fula bilden nu matii!!! älskar dig

2010-11-09 @ 13:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0