Äntligen

Nu har äntligen fina Cellana kommit! Resan hade gått jätte bra och transportören va jätte gullig så de va kul. Nu har hon ätit och druckit och nu sover hon, haha gullen. Ikväll ska hon få röra sig i ridhuset :)
Blev heller ingen skola för mig idag för ja måste ju vara hemma och ta han om hästen. Nu ska ja ta ner Aleks till ridhuset och longskera honom. Han vart alldeled till sig när de kom en tjej till stallet idag, haha knasig han är gullpojken.
Vi hörs senare och då lovar jag bilder på Cellana :)
puss



Nya ridhuset, Fattas bara dörrar.

Kommentarer
Postat av: Ida

Fin bild på ridhuset :) ska lägga in en i min blogg också tänkte jag och visa hur fint det är! Spännande att se Cellana ikväll! Kram

2010-11-11 @ 16:00:26
URL: http://idaaron.blogg.se/
Postat av: R E F F L A N

ja det får du allt ta och göra :D haft en bra dag? =D

2010-11-11 @ 17:21:36
URL: http://refflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0